.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سلطانی‌فر: فدراسیون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لیگ‌ها را برگزار کنند
وزیر ورزش و جوانان با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور مبنی بر اعمال محدودیت‌ها به منظور قطع زنجیره کرونا، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شمال نیوز، وزیر ورزش و جوانان با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور مبنی بر اعمال محدودیت‌ها به منظور قطع زنجیره کرونا، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 

 متن اطلاعیه مسعود سلطانی‌فر به شرح زیر است:

 

«بسمه تعالی

روسای محترم فدراسیون‌های ورزشی

اعضای محترم سمن‌های جوانان

 

با عنایت به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیت‌های فراگیر جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا لازم است اقدامات زیر به سرعت برنامه ریزی و اجرا شود:

 

۱- فدراسیون‌های ورزشی به تولید و پخش مجموعه‌های "ورزش در خانه" از طریق صداوسیما و فضای مجازی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده‌ها اقدام و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی لیگ‌های مختلف را برگزار کنند تا فضای شادابی برای مردم در منزل فراهم گردد.

 

۲- فدراسیون‌های ورزشی با استفاده از ستارگان ورزش کشور و قهرمانان و پهلوانان ورزشی نسبت به اعلام توصیه‌ها و تبیین پروتکل‌های بهداشتی اقدام و ضمن انتشار در فضای مجازی، در اختیار صداوسیما و رسانه‌های کشور قرار بدهند.

 

۳- جوانان فعال و توانمند در سمن‌های جوانان به عنوان پیشگامان خدمت و سلامت که از روز‌های نخستین شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر بودند و در ۹ ماه گذشته تلاش وافری برای کمک به مردم و کادر درمانی انجام داده‌اند، این‌بار هم ایجاد پویش خدمت وسلامت با فرهنگ‌سازی در فضای مجازی و تولید محتوای مناسب برای هموطنانی که در خانه می‌نشینند نسبت به آگاه سازی و آموزش اقدام کنند.

 

لازم است به صورت مستمر گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزشی برای معاونین محترم ورزش قهرمانی و فرهنگی و ورزش همگانی و در حوزه سمن‌های جوانان برای معاون محترم امور جوانان ارسال شود.

 

وظیفه بزرگ جامعه ورزش و جوانان کشور است که همه تلاش خود را به کار گیرد تا در کنار کادر درمان ایثارگر و ملت عزیز ایران انشاالله از این آزمون هم سربلند بیرون می‌آید.

 

مسعود سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان»

 

منبع:تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.